FANDOM

Flag en
Flag nl
Flag fr
Flag da
Flag it
Flag sk
Flag cs
Flag es
Flag ar
Flag ko

Flag add

This module is a Stand Alone Module. It does not require any other module to function properly.

This template requires translating, feel free to send us a translation here.

Ste unavený z neužitočnosti netopierov? Tento malý modul ich premení na malé chlpaté lietajúce guľky smrti! Netopiere začnú nahlas pískať pokiaľ sa priblížite a zmiznú v malej explózii ak sa k nim priblížite ešte viac!

Detaily Edit

Netopiere, ktoré sa priblížia (7 blokový rádius) k hráčovi začnú nahlas pípať ako varovanie. Pokiaľ sa dostanú k hráčovi veľmi blízko (5 blokov) explodujú, aj keď existuje stena medzi netopierom a hráčom. Netopiere vytvárajú malé explózie - iba tretinu z Creeprovej. Aj keď môžu poškodiť okolie a zraniť hráča, poranenie je minimálne a hráči prežijú priamu explóziu ak nemajú málo života.
Exploding-bat-10

Jaskyne sú teraz zaujímavejšie!

1.9 Verzia Edit

1.9 verzia tohoto modulu funguje rovnako, ale netopiere nebudú vybuchovať pri hráčoch v kreatívnom alebo pozorovateľskom móde. Úroveň lagu sa tiež trochu znížila, a pridané boli Armour Stand a ceduľka na identifikáciu.

Chyby/Bugy Edit

  • Netopiere budú vybuchovať aj keď priamo hráča nevidia. Nie je známe, ako by sa toto mohlo opraviť.
  • Creeper, ktorý je použitý na výbuch je trochu viditeľný. Je to kvôli Minecraftovej chybe a mohlo by to byť opravené za cenu lagu.

Technické Informácie Edit

1.8 Edit

Typ hodín 1) Hopperové hodiny
Rýchlosť hodín 1) 1,43Hz (Každých 14 tickov)
Príkazy za pulz 1) 2
Vnorené príkazy za pulz 1) 6

Prehľad príkazov Edit

Prehľad všetkých príkazov použitých v tomto module je v textovom súbore. Môžete si ho stiahnuť z tejto stránky a otvoriť ho s textovým editorom.

Scoreboardy Edit

Tento modul nepoužíva žiadne scoreboardy.

2015-07-16 17.18.47

Zisti Viac
Edit

Watch youtube 2 Website

História Edit

1.8 Edit

Dátum Verzia Zmena
21 Feb 2014 1.0 Netopierie Granáty sú prvý raz vydané
28 Mar 2015 1.1 Hláška smrti bola upravená na "...was killed by exploding bat" namiesto "...was killed by creeper".

1.9 Edit

Dátum Verzia Zmena
13 Jan 2016 2.0 Modul optimalizovaný pre štandardy verzie 1.9. Netopiere už nevybuchujú pri hráčov v kreatívnom alebo pozorovateľskom móde. Netopier musí byť k hráčovi bližšie aby vybuchol.
13 Jan 2016 2.1 Snapshot 16w02a zmenil playsound príkaz (znova). Aktualizovaný playsound formát.
17 Jan 2016 2.2 Chyba s pískaním na survival serveroch bola opravená.

Flag sk

This page was translated by Seikatsu7 .