FANDOM

Flag en
Flag nl
Flag fr
Flag da
Flag it
Flag sk
Flag cs
Flag es
Flag ar
Flag ko

Flag add

Deze module is een Alleen Staande Module. Het heeft geen andere modules nodig om correct te werken.

Ben je het beu dat vleermuizen zo nutteloos zijn? Deze kleine module zal ze omtoveren in kleine pluizige dood! Vleermuizen zullen hard beginnen te krijsen als je in de buurt komt en zullen een kleine explosie veroorzaken als je te dichtbij komt!

Details Edit

Vleermuizen die dicht bij een speler komen (straal van 7 meter) zullen hard en constant krijsen. Als ze in een straal van 5 meter van de speler komen dan ontploffen ze, zelfs als er een muur tussen de vleermuis en de speler staat. Vleermuizen creëren kleine explosies - één derde van de kracht van een creeper. Vleermuizen kunnen schade aanrichten aan blokken en spelers, maar deze is zeer klein en gemakkelijk te overleven. Tenzij ze te weinig levens hebben.
Exploding-bat-10

Maak caven interessanter!

Bugs Edit

Vleermuizen ontploffen zelfs als er geen direct zicht is tussen de vleermuis en de speler. Het is onduidelijk hoe dit opgelost kan worden.

De creeper die gebruikt wordt voor de explosie is kort zichtbaar door een Minecraft bug. Het is mogelijk om deze fout op te lossen, maar dat zou wel voor meer lag zorgen.

1.9 VersieEdit

De 1.9 Versie werkt hetzelfde, maar vleermuizen exploderen niet meer bij spelers in creative of spectator mode. Er waren ook kleine lagverminderingen. Verder werden een identiteitsarmorstand en een informatiebord toegevoegd.

Technische Details Edit

1.8 Edit

Klok type 1) Trechter klok
Klok snelheid 1) 1,43Hz (Een keer per 14 ticks)
Commando's per pulse 1) 2
Geneste commando's per pulse 1) 6

Commando overzicht Edit

Een overzicht van alle commando's die gebruikt zijn in deze module kunnen gevonden worden in een standaard tekst bestand.

(Alternatieve link)

Scoreboard Objectieven Edit

Deze module maakt geen gebruik van scoreborden.
2015-07-16 17.18.47

Bekijk Meer Edit

Watch youtube 2 Website

Geschiedenis Edit

1.8 Edit

Datum Versie Verandering
21 feb 2014 1.0 Vleermuis granaten vrijgegeven
28 maart 2015 1.1 Doodsbericht zendt nu "...was killed by exploding bat" ("... was vermoord door ontploffende vleermuis") in plaats van "...was killed by creeper" ("... was vermoord door creeper")

1.9 Edit

Datum Versie Verandering
13 jan 2016 2.0 Module aangepast zodat het de 1.9 standaarden volgt. Vleermuizen exploderen niet meer voor spelers in creative of spectator mode. Spelers moeten nu dichter bij een vleermuis komen om een explosie te veroorzaken.
13 jan 2016 2.1 Snapshot 16w02a veranderde de playsound commando (opnieuw). Het playsound commando is aangepast naar het nieuwe Minecraft 1.9 format.
17 jan 2016 2.2 Probleem met krijsgeluiden in SMP werelden opgelost.

Flag nl

Deze pagina was vertaald door Kroppeb .